Lag 86

Tänkte vi ska gå igenom lag 86 nu med. Vet inte hur fokuserat det kommer att bli, kollar på NFL samtidigt och funderar på när det blir amerikansk fotboll på femkampen. Det är svårt att bedöma lag 86 då de byter spelare efter vilka grenar som kommer vara med. Just detta skulle kanske kunna ses som lag 86 starkaste sida, men så e det inte. Det är en stark sida men inte den starkaste. Den starkaste sidan är att lag 86 fortfarande är unga och rörliga i sina kroppar. Lag 86 svagaste sida är att de är ungdomligt naiva. Kommer en söt flicka i närheten så tappar de helt fokus! Då de byter spelare varje år vet jag inte riktigt vilka jag ska bedöma individuellt men jag chansar lite. Örneflo: En hejare på innebandy och frågesport. Boman: Lagets fysiska fantom. Spelar vanligtvis fotboll, pingis och kubb på elitnivå. Kommer vara lagets bästa spelare i pingisen iår. Har dock en tendens att bli lite nervös och få utslag på halsen. Jonte: Simmare som älskar att spela badminton och köra go kart. Vet inte vad han ska tillföra iår då dessa grenar redan har varit med. Det är nog de enda spelarna som jag kommer att analysera idag! Mindre än en vecka kvar nu, sägs att arrangemanget är utsålt! Kolla med Albin om det stämmer!

Kommentarer
Postat av: tgjakas

sicket skitlag

2012-10-01 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0