Sosse 4-life

Sossarna har ny partiledare, Håkan Juholt (jag va tvungen att kolla upp namnet nu när jag skrev, det va därför det tog lite tid). Jag har ingen aning hur hans politik ser ut, jag vet inte hur gammal han är, jag vet inte hur han låter när han pratar men sicken mustasch. Det är killar som han som får mig att fortsätta med mustaschbloggandet! Sossarna, så länge ni behåller denna mustaschprydde man och så länge han behåller sin mustasch så har ni min röst!
Nu ska ni veta att jonasmustasch.blogg.se absolut inte har gått och blivit nån politikblogg, den blogg kommer fortsätta som den varit, med min bucketlist! Idag är det dags för två punkter som inte är resor igen!
1. Jag ska, nån gång under min livstid, ha ett synligt 6pack! Inte för att jag är nån jättetjockis och känner att jag måste gå ner i vikt men jag tror aldrig jag har haft ett synlig 6pack. Nu behöver det inte vara sjukt synligt, som arnold hade under sina glansdagar, men man ska kunna se konturerna. Denna punkt tror jag kan bli den första jag lyckas bocka av på min lista, jag har nämligen en löptävling just nu. Har hört att det ska vara bra för att få fram 6packet.
2. Jag ska hålla ett föredrag för minst 100 personer. Detta vill jag inte göra för att jag tror det är särskilt kul utan för om man får hålla föredrag för minst 100 personer så har man något vettigt att säga vilket betyder att jag borde vara ganska viktig om jag gör dett. Bör tillägga att det är föredrag för minst 100 personer samtidigt, jag vill inte snacka för 10 personer 10 gånger, det håller inte.
Just nu tror jag Crall och Tobbe är påväg hit, på spåretfinal vettni! Tänk om gubbarna i lådan dyker upp, Enok och Bodd, det hade varit nice, sicken liga!

Kommentarer
Postat av: tgjakas

bra som vanligt. längtar tills ni kommer hit

2011-03-12 @ 14:29:39
Postat av: M Andersson

De finns en del kända politiker i historian me mustasch.Tänk om han blir lika känd som dom

2011-03-12 @ 15:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0