Grogga e vass

Efter lite googlande och snokande på olika forum så inser jag att jag har en smart kompis, Grogga! Enligt dessa forum heter det en misshandel, flera misshandlingar precis som min smartaste vän grogga säger! Applåd och stående ovationer för honom!
Idag är det fotboll och Kim vill spela i sitt vanliga lag med röda tröjor, men det är bara Kim som kommer komma med röd tröja idag så vi får se vilket lag han hamnar i, bazinga! För övrigt håller vi alla på Arsenal idag, enligt Pep finns det hur många spelare som helst i Barcas B-lag som är lika bra eller bättre än gode Jack i Arsenal. Tycker inte ens dom har någon i A-laget som är lika vass som honom. Jag håller med Zlatan, Pep e konstig!
Dagens punkt på listan får bli resor igen, jag har så många!
1. Jag vill åka till Vegas! Nu tänker den skickliga av er: "Men har inte mannen bakom jonasmustasch redan varit i Vegas?" Helt rätt, det har han, men jag va ju inte klar än. Jag vill åka till Vegas och bo i en sånn där häftig svit som alla bor i i filmerna. Eget vardagsrum, utsickt över strippen, sovrum och egen Jaccuzzi. Visste ni förrästen att Jaccuzzi inte är namnet på en speciell sorts badkar utan från början är Jaccuzzi ett företag som tillverkade bubbelpooler. De blev så förknippade med denna typ av bad att alla jaccuzzis nu kallas jaccuzzi, typ som alla kallade In-lines för Roller Blades. Detta hade ju inget med min bucketlist att göra men det är alltid kul att lära sig något nytt.
2. Jag vill besöka en Grand Slam, har dock inte bestämt vilken. Wimbledon eller Paris är ju närmast men det e ju knappast någon rock 'n roll över wimbledon och i paris tar ju matcherna 15 timmar. Austrailian e ju fräckt, bra svensktradition där och gott väder, kan man passa på att se en kenguru också. Men jag håller nog US open högst, kvällsmatcherna i New York ska vara det fräckaste man kan besöka enligt Fidde R. Folk är fulla och spelarna spexar, klart jag helst vill dit!

Kommentarer
Postat av: tgjakas

ja e på us open det verkar va riktigt sköj

ps kommer till halmstad i helgen ds

2011-03-08 @ 18:13:53
Postat av: M Andersson

Ja håller Australien högst..Varför? Jo rätt gott att sticka till värmen i början av året!! Men blev lite kluven nu när ja tänker att Björn Hellberg ALLTID e i Wimbeldon.Tänk ett Wimbeldon häng me han och lyssna på anekdoter

2011-03-09 @ 18:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0