fortsätter med politiken

Läste precis en rubrik på aftonbladet om att Juholt har fått Sossarna att öka dramatiskt, något liknande hade aldrig sätts i sveriges historia. Aftonbladet har dock som vanligt helt fel i dessa skriverier. Indirekt skulle man väl kunna säga att det är Juholt som fått sossarna att öka kraftigt men alla vet ju att det är jonasmustasch som ligger bakom det. När jonasmustasch går ut och säger att han är sosse så länge Juholt är vid makten (enbart tack vara mustaschen) är det klart att svenska folket hänger på. Nog med politik för idag för att diskutera lite viktigare ämnen.
På spåret final i fredags och vad ska man säga, årtusendets bästa final alla kategorier helt klart! Apelgren och Benno fick revansch efter förra årets svidande förlust och hela sverige jublade. Tack för i år säger vi på jonasmustasch och kanske tack för alltid???? Läste återigen aftonbladet och där skriver dom att det är sista året i på spåret för firma Apelgren/benno. Som vi bevisat i föregående stycke bör vi inte lite fullt ut på aftonbladet men gud så nervös jag blir, hur ska de kunna toppa ett sådant radarpar????
Nu kör vi bucketlisten istället, resor idag!
1. Jag vill åka till Hawaii. Detta resemål har jag velat åka till sedan jag va liten men suget har dock avtagit med åren. Kan dock inte stryka det från listan bara för att suget har avtagit. När jag va liten ville jag åka dit och surfa och sånt fräckt men surfing är inte längre så intressant då jag nu är gammal och stel. Men åka till Hawaii är nog inte dumt ändå, kolla på vulkaner, hula hula damer, dricka exotiska drinkar, bada lite och vara på andra sidan jorden, häftigt ändå.
2. Här kommer en lite blandning av resa och saker att göra. Jag vill göra något romantiskt. Det har jag väl lyckats göra nån gång, har ju ändå lyckats charma världens goaste tjej. Men det romantiska jag vill göra ska ske en kväll när det är mörkt på toppen av empire state building. Riktig klassisk filmgrej men jag är en sucker för sånt. Vet inte vad det romantiska ska vara än, kanske fria, vi får se!
För övrigt vill jag tacka Crall och grogga för helgen som var! Mycket trevligt! Ses en annan dag!

Kommentarer
Postat av: M Andersson

Ja vill åka till Hawaii me dig!! Och din laptop då!

2011-03-14 @ 20:42:17
Postat av: tgjakas

hawaii e ju skitfarligt tsunamis och annan skit , då får jag ju vara orolig för dej och kanske m andersson

ps tack själv för helgen

2011-03-15 @ 22:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0