förkrök i loungen

Carl, nu kommer fortsättningen på listan. Och tobbe, nu e du bra på att ringa, love u!
Men innan listan går vidare vill jag veta om någon vet vad misshandel heter i plural?
Det är sådana saker jag och pizza sitter och funderar på här i vår fantastiska lounge med varsinn öl i handen. Älskar våran lounge, välkomna hit när ni vill, fast då blir det golvet för er, vi har bara två stolar.
Nu kör vi nästa på listan. Och denna gång blir det inga resor.
Som jag nämnde första gången jag skrev om denna lista så vill jag vinna en tävling nån gång. Jag tror inte jag nånsin har vunnit en någorlunda stor tävling individuellt så det ska jag göra innan jag dör! Hellst en nationell tävling men kan även tänka mig något mindre tävling.
Har även med på listan att jag ska lära mig rita, någorlunda bra i alla fall. Jag kan rita sträckgubbar och skriva, men rita är omöjligt. Så nån gång ska jag gå en ritkurs och så att man ska kunna se vad det är jag ritar utan att behöva fråga.
Nu ska jag och pizza återgå till vår musiktrivia vi sitter och kör för varandra. Ses vi ikväll?

Kommentarer
Postat av: tgjakas

satsar mina pengar på misshandlingar men ja e ju dum som en sten

2011-03-05 @ 20:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0