Trött

Idag sov jag till 2, det gjorde jag igår med. Det kanske låter normalt för en student som kan vara hur länge han vill om kvällarna men så är det ju inte riktigt för mig. Jag har ju lagt mig vid 12 båda kvällarna och har alltså fått mig 14 timmars sömn per natt och inte nog med det, jag är fortfarande trött. Men skit i det nu, här ska bloggas!
Min plan att bli rik har inte lyckats än men jag jobbar på det, var på travet i måndags och vann en gång så jag gick plus minus noll. Det blir jag ju inte rik på så jag får fortsätta jobba. Jag orkar inte skriva mer, e för trött, ska nog vila lite.
För övrigt hade det varit ball att ta en öl med StorEnok snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0