Nu då

Efter en seg dag som mestadels tillbringats i soffan var internet återigen helt slut. Kom då på att jag har ju en blogg, en mustaschblogg för att vara mer exakt, så det är dags att få liv i den här fantastiska sidan igen!
Jag har bestämt mig för att bli lite rikare, har inte riktigt kommit på hur än men det löser sig hoppas jag! Tror nog jag ska vinna pengarna för jag e dålig på att göra slag i mina fantastiska idéer som jag brukar ha.
Nu när jag ska bli rik måste jag skaffa mig ett entourage och just nu finns det ett fåtal platser lediga. Jag behöver två goa gubbar till, en manager, en pr-ansvarig och en massör. Chafför, kock, musikchef, elektriker, snickare och go gubbe 1 är redan upptagna.
Kanske ska bli författare, det kan man nog bli rik på. Har ju en fantastisk bra idé för en bok, det e ju bara det där att ta tag i saker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0