Gött att plugga ändå

Det är det faktiskt, men ibland e det lite trökigt. Har ju hur mycket tid över som helst så måste bara omsätta tiden till nått kul.
På söndag smäller det. Då ska jag göra säsongspremiär i handbollen. Aranäs har ringt 2 gånger nu och velat ha med mig, har tyvärr inte kunnat då men på söndag är jag hemma och då ska jag lira. C-laget möter Kärra tror jag, kommer bli en fantastisk match. Tyvärr kan inte min vapendragare på kanten vara med, han skulle på Vm i bowling i Tommelilla eller nått sånt. VM-guld smäller ju lite högre än C-lagsmatch mot Kärra så jag förstår att han står över den här matchen. Frågan är vem jag ska kontra med bara. Undra om Robban är med fortfarande..... får kolla upp det.
Nu ska jag gymma så jag orkar spela på söndag, en veckas träning borde nog räcka för att orka med en kvart på plan, eller?
Måste hitta på något roligare att skriva, det e ju skittråkigt att läsa vad jag skriver ser jag nu....

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det är mig du saknar va??

2011-02-21 @ 17:16:39
Postat av: tgjakas

allt du skriver e bra, de vet du

2011-02-21 @ 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0