bucket list

Jag har inte skrivt på typ en vecka nu för jag har filat på min bucketlist. Den är inte klar än men jag tänkte berätta lite om den. Under tiden jag filade på den märkte jag att det var lätt att bara få med resor på den, det gilla jag inte så jag va tvungen att använda all min hjärnkapasitet för att inte bara ha med resor.
Tänkte börja med att gå igenom två av de resor jag ska göra innan jag dör.
1. Segla i Karibien och leta gamla piratskatter.
Det är väl inte så konstigt att jag vill göra detta, det vill väl alla. Tänk att segla runt bland öarna, kika lite i kikaren, dricka rom från flaskan och gräva lite här och var och hoppas på det bästa. Det ska jag göra innan jag dör.
2. Åka hurtigrutten.
Nu låter jag kanske väldigt gammal men glöm inte att jag ska bli ännu äldre innan jag dör. Jag tror hurtigrutten är riktigt häftig. Åka in i de norska fjordarna och ha höga berg vid sidan om oss. Se ett gäng späckhuggare och kanske till och med nån annan häftig val. Eller varför inte ett troll, dom finns ju i Norge med.
Nästa gång ska jag nog berätta om en punkt som inte är en resa.
Tobbe, svara när jag ringer!

Kommentarer
Postat av: tgjaks

det gör ja ju, ringde ju tillochmed dej en gång

ps du har sveriges kanske världens bästa blogg

2011-03-04 @ 15:48:02
Postat av: carl

när kommer fortsättningen på listan

2011-03-05 @ 19:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0