Tobbe

Groggen är med som medförfattare för Nightriders för han sa att han hade lite koola idéer för serien. Vi kommer bli rika nu Groggen!
Jobbar sista dagen idag, känns bra!
Mitt nästa manus ska vara baserat på en egen upplevelse. När jag var på semester i alperna.
Första dagen när vi kom dit mötte vi en engelsman, han hade kört fast med bilen i en snödriva så jag och min polare hjälpte honom att komma loss. Då kom det en snöfräs och körde över mitt bagage, jävla otur.
Sen hade jag skidtävling mot en av reseledarna, han va bättre än mig så han körde på en skida. Jag tappa kontrollen och körde rakt ner, fastna i en glidflygare och flög över dalen! Landade tillslut in i en reklamskylt där mina byxor hängde, snöfräsen hade kastat dit dom. Sen gifte jag mig och fick ett tåg av engelsmannen. Det va kul...

Kommentarer
Postat av: tgjakas

ska bli riktigt kul detta . säger upp mig från jobbet på måndag för att satsa helhjärtat på detta

2011-08-11 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0