minst 2 läsare

efter att ha trott att enbart groggen läste min blogg fick jag i veckan reda på att jag har en läsare till! tror du jag blev glad eller, ökat med 100% ju!
Och det är inte vilken läsare som helst, det är tydligen min tjej, BG, som läser här ibland med. Det gillar jag!
För ett tag sedan tappa jag bort min ring, det va tråkigt för jag gilla verkligen min ring. Efter ett tag fick jag reda på att en liten figur hade fått tag på min ring så jag började leta efter honom för att få tillbaka den. Jag skickade till och med iväg några polare för att få tag i honom så jag kunde få tillbaka min ring. Men den här lille figuren teamade upp med några andra snubbar och så slängde han ner min ring i en vulkan så den gick sönder. Det tyckte jag var onödigt för jag gillade verkligen den ringen, om han inte ville behålla den kunde han ju ge tillbaka den istället.
Men så går det ibland, det jag tappar bort hittar någon annan!

Kommentarer
Postat av: tgjakas

sicken sketstövel

2011-08-29 @ 09:56:19
Postat av: mysan58

hej jonas! hur e läget? saknar dig på bingon,,,,,,ps älskar in blogg puss puss

2011-09-19 @ 23:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0