manus

Jag har det, jag ska bli manusförfattare! Jag har dumpat Vi också, jag e ju bara en...
Eftersom denna blogg blöder och håller på att bli sämre än jonnysmustasch så tar jag den back to basic och börjar med listorna igen. Men inte idag, jag ska berätta om mitt första filmmanus. Det heter Nightriders.
Nightriders är inspirerad av den klassiska serien Nightrider och den otroligt populära vågen av vampyrer. Även av den populära serien Sons of anarchy!
Nightriders kommer handla om ett motorcykelgäng bestående av vampyrer. Inga töntiga vampyrer som R-Pats utan koola och farliga som Dracula och Pitt. Det här gänget bråkar med andra motorcykelgäng om vilka som ska äga den undre världen i staden. Nightriders, som även gänget heter, har en fördel mot de andra motorcykelgängen. Det är inte att de är vampyrer utan att deras motorcyklar är som Kit i Nightrider, talande, smarta och kan köra själva.
The Hoff hoppas jag kunna vara med och producera denna serie, någon som har hans nummer?

Kommentarer
Postat av: tgjakas

ledsen att ja inte läst tidigare fruktansvärt dåligt faktiskt men som vanligt gör dina inlägg en tråkig dag betydligt roligare . ps har lite ideer på coola grejer till nightriders

2011-08-09 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0