konstiga uttalande

Det finns några uttalande som inte jag förstår varför man säger. Som i rymden kan ingen höra dig skrika! Det finns ju ingen annan där så det är inte så konstigt!
Visste ni förrästen att rymden är oändligt liten! Jag funderar på om man ska göra en podcast och berätta om det eller om jag ska skriva om det i en bok eller om jag ska skriva ett manus om det och göra en film om det, som nightriders 2!
Förr trodde man på drakar, troll, tomtar, demoner och riddare. Nu vet man att det bara är drakarna som har funnits på riktigt. Det ska jag också göra en podcast om, eller en bok eller manus då!
Bollen har fått jobb, det tyckte jag va kul! Men nu behöver jag en ny kollega till mitt imperium! Nån som vill???
Ring 0708351749 i så fall och prata in ett meddelande på mobilsvaret om jag inte svarar!
PS. Bodd, Mulle, Lillsanna och Lennart Pihl fyller år idag, alla blir 27! Grattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0