Gurra och Jonas "what 2 do i sommar" 3

....nu kör vi vidare med vilka du ska hänga med i sommar, de första tipsen har du på gurrasmustasch.blogg.se och nu fyller vi på med några till.

Två personer som alla borde ta en öl med i sommar är Daniel Sundin och Sebastian Andersson. Det kan vara svårt att dricka öl med endast en av dom, då de gärna dricker öl ihop. Men va gör det, alla borde få uppleva att dricka öl med dessa två, då det oftast bjuds på både en bät toch två sköna och oväntade kommentarer. Dessa båda kommer ni kunna hitta i Göteborgs parker, på Göteborgs uteserveringar, på Göteborgs klubbar och iblnad även i Göteborgs grannkomuner.

Då Gurra va tvungen att spöa John i Fifa kommer jag köra två tips i rad. Jag fyller nu på med listans första dam, om ni inte har hittat den kvinliga versionen av Matte Enoksson. Får ni chansen så måste ni hänga med Lily Allen. Hon kan engelska så hon kan kommunicera med de flesta, hon kan sjunga och charma upp även de bittraste människorna och hon bjuder gärna på sig själv med lätt genomskinliga kläder. Var ni hittar henne i sommar får ni kolla på hennes turneplan.

ok, lilly allen har ju ett bär iaf.  eftersom jag inte tänkte kolla på pacific snart, så tänkte jag nu avsluta vem man bör hänga med för min del. jag måste ta och säga min nyfunna vän här i halmstad, nämligen johan eskilsson. han är skitshysst, han är bartender på morfas, vilket kan resultera i billigare groggar om man har tur. sedan har det även kommit till min vetskap att han har två fina systrar. inte för att jag skulle ha ngn chans på dom, men man kan ju alltid kolla lite iallafall i smyg.

så ja det va alles för idag, vi återkommer snart, med ett bättre inlägg hoppas ja.

Zee yAA! / Jonas och gurra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0