2010! av? på!

Ska försöka ta tag i det här igen, kanske blir lite svårt, har ju blivit värvad till en av sveriges mest lovande spelbloggar. Återkommer mer om det lite senare.
Min kära vänn och tillika gästbloggare på andra kända mustaschbloggar, TGJ aka S, har lovat att sätta ihop en lista med 2009 års bästa skivsläpp. Såg att även detta kommer att ske på gurrasmustasch, får se vem som blir först och vilken lista som blir bäst.
Nu över till den stora nyheten för 2010. Andensmustasch är uppdaterad, vilken comeback han har gjort, helt fantastisk. Rekomenderar er starkt att följa den bloggen då den kommer att rekommendera er om allt från fantastisk musik, sommarens hetaste festivaler och 2010 års godaste drycker.
Har även lovat att promota en festival här på jonasmustasch. Det är inte vilken festival som helst utan festivalen Kulturkaos som kommer arrangeras i Mellerud 30-31 juli. Besök gärna deras hemsida www.kulturkaos.se
Som jag tidigare nämnde har jag blivit värvad till Sveriges mest lovande spelblogg näligen garanteradvinstibland.blogg.se. Här kommer du att de mest spelvärda oddsen inom de flesta sporter, gå in och kika, om du vill vinna en krona eller två.

Nu ska jag gotta ner mig i soffan och annalysera alla handbollsmatcherna inför kvällen.

En grej till också. Jonasmustasch är ju självutnämnd officiell blogg för bandet Panther Club. Gå in på http://moshpitbymicksa.wordpress.com/ och lyssna på en fantastisk låt. Vill ni ha mer av dem så går ni in på www.myspace.com/pantherclub.

2010, mustaschernas år!

Jonas 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dessa mustaschprydda män alltså. Ni är så vänligt inställda. Jag gillar det =)

2010-01-21 @ 00:40:40
URL: http://moshpitbymicksa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0