Vi söker fru.......åt Krille

Nu är det dags igen, Krille behöver sin fru men det går inte riktigt som planerat.
Problemet ligger inte hos Krille själv och inte heller i den fantastiska facebooksida som är skapad i Krilles ära.
Problemt ligger hos er, ni kvinnliga läsare som vägrar göra er mödan att besöka denna fantastiska man!
Sidan fungerar, det finns många bevis på det, men den fungerar kanske inte riktigt som det var tänkt från början.
Jag ska här och nu avslöja häpnandsveckande siffror:
Sedan Krilles sida startade så har 39 av de manliga medlemmarna på sidan skaffat sig en fru genom just denna fantastiska sida. Senast var det min käre vän Crall som lyckades binda till sig en hona. Detta ser jag absolut inget fel i, men ni damer måste börja fokusera mer på Krille. Jag vet att det kan vara svårt, det finns mycket manligt ögongodis bland medlemmarna. Men från och med nu så inför jag en ny regel på sidan!

Ingen kvinnlig medlem får dejta, ringa, sms:a eller knappt kolla på någon av de manliga medlemmarna innan ni har tagit kontakt personligen med Krille!

Vad jag vet har fortfarande ingen tagit åt sig äran av att vara den 100, 200 eller 250 medlemmen! Ni har dejter att hämta ut! Jobba lite nu, bjud in alla kvinnliga bekanter ni har och så skaffar vi först en fru till Krille sen kan vi lösa en till mig!

Länk till sidan

Kommentarer
Postat av: Jonas

Väldigt intressant och bra skrivit!!



Jag ställer mig dock frågande till dina uppgifter, är det inte fler än 39 personer som har lyckats fånga kärleken!?

2010-02-15 @ 18:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0