OS

Det andas OS i hela världen, eller i alla fall i de delar av världen där människorna vet vad snö är! I och för sig är ju Senegal med i OS med men har svårt att se att febern är lika hög där som den är här i vårt snötäckta land.
Känner dock att jag inte riktigt har hunnit kolla så mycket som jag vill.
Igår va det dock mycket sappande på TVn. Inte nog med att det va OS, även Champions har ju dragit igång. Fjärrkontrollen kan jag säga. Skulle velat haft en sån där häftig TV där man kan kolla på flera kanaler samtidigt!

Dagens OStips är för övrigt att det inte blir några svenska medaljer men då jag inte är någon expert så får jag överlåta tipspandet till OSexperterna Fredrik Larsson och Jonas Enoksson, fantastiska människor!

Nu ska jag äta, så jag hinner inte skriva mer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0