Alla hjärtans dag

Jag kommer inte att skriva något om dagens rubrik, bara viktiga grejjer om andra saker.
För det första så är 2010 års första femkamp i ett aktivt planeringsstadie. 85 och 86 kaptenen har blivit meddelade om vilket datum som är prelimenärbokat och grenarna är spikade! 83 kom bli livsfarliga i år, räknar med vinst och tror att 86 kommer att få arrangera nästa arrangemang.

För övrigt har Bodd tagit tag i Maffia Wars igen, det va på tiden måste jag säga! Har aldrig funnits ett bättre spel, kanske rubiks kuben i och för sig!

Tänkte på något jävligt bra upplägg för bloggen igår men det har jag glömt nu.

Om ni är sugna på att dans så kan jag faktiskt ta och rekomendeta två svinbra låtar. Första är en Bodyroxlåt, fantastiskt bra, Lucianna sjunger med sin ljuvliga röst och jag kan inte sitta still. Jag har gått och blivit en Dancekille! Här har ni låt nummer 1, spotifylänk blir det!

Den andra låten är gamla smörpopparna i Feber som har sadlat om till den enda vettiga genren, dance! Med nya hitten "i den döda staden" har det lyckats med något som få människor tidigare har lyckats med, nämligen att få mig i rörelse!

Jag sa tidigare 2 men menade självklart 3. Den sista låten var min käre gamle bloggkompis HansGunnar som introducerade för mig! Ingen längre presentation behövs, men tänk Dance Dance Dance

Låt Dancen ta över världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0