Nu kör vi!!!!

Ok John, nu sätter vi igång lite!
Jag har fortfarande inte riktigt funnit motivationen eller blivit tillräckligt full för att skriva en superintressant blogg men jag gör ett försök!
Tänkte att den här bloggen ska bli en temablogg på heltid, så tar gärna emot ett eller kanske till och med 2 tips om vad temaveckorna ska handla om.

För övrigt väntar jag fortfarande på Cralliiis videoblogg, har jag missat att den startat eller e den bara segstartad?

Vill Anna säga något kanske?
Nej, det ville hon inte! Hon återkommer med en gästblogg inom kort, under gästbloggstemaveckan.

Nu måste jag koncentrera mig på ölen och varannan vatten, jag börjar bli gammal nu så jag ska bli duktig!



Ses snart!!!!

Puss och kram John, hoppas det förgyller din dag!!!!

Kommentarer
Postat av: Johan Fredriksson

Fan va gött! "Bjud upp till dans, å som vi har längtat" sjöng scotts...



I höst skulle jag önska att du ger dig på saker...bittert..

2009-09-02 @ 19:43:35
Postat av: John

1000 tack Jonas det va på tiden! Du är en bra kille trots att du bor i det jävla sket Halmstad.

2009-09-02 @ 20:38:50
Postat av: Målle

härligt Jonas! varför inte köra på en bärs och cigg vecka ?

2009-09-02 @ 21:05:40
URL: http://jessicamolnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0