Torsdagens låt

Tycker det e lite tråkigt att ingen läser och kommenterar min blogg, skriver jag för blinda ögon, eller döva öron, eller va säger man? Skit i det, vi går på torsdagens låt istället!
Dagens låt är faktiskt en livelåt så ljudkvaliten kanske inte är den bästa, men det gör inte så mycket, ni kan leta upp en vanlig version själva om ni vill höra. Mannen som framför låten är kanske inte främst känd som musiker, utan som........ja, det håller vi lite hemligt! Han har en fantastisk stämma, otroligt utseende och ett bra band bakom sig. Nu blir det nog inte så mycket mer om låten utan en länk bara! Torsdagens låt!

Om ni vill ha mer tips om de artister som det länkas till så hör av er så kanske jag kan ordna en date, vem vet!

Kommentarer
Postat av: molnar

jag är dig trogen i alla fall, bara för min kärlek till bloggar dock

2009-10-22 @ 18:51:40
Postat av: Johan Fredriksson

Aldrig för blinda ögon och döva öron, Jonas!!



Bästa bloggen jag känner till:



Måndag: Typ det roligaste jag hört sen FOTC.

Tisdag: Bra låt, bra band...men här tycker jag att du slappnar av lite och tar en lätt väg

Onsdag: Now we're talking!!! Lokalt visserligen likt tisdagens...men bra mycket mer vågat. Detta har undgått mig helt, som kungsbackakille i exil. Är nån med som man känner?

Torsdag: Karimatisk herre med några fina poänger. Men det här är inte min grej.



Väntar spänt på fredagen!!!



kram

2009-10-22 @ 21:04:13
Postat av: lejon

jag läser din blogg såklart!

2009-10-23 @ 13:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0