Tisdagens låt!

Igår glömde jag att meddela er att när ni väl sätter er och lyssnar på en låt så måste ni lyssna på hela! Det e viktigt!
Nu går vi direkt över till dagens låt. Tisdagens låt e en lite poppigare låt. Lite mer fart och fläkt och det gillar vi ju.
Historien bakom denna låt kan jag inte så väl, så den kan jag inte berätta, trots att jag nästan lova det igår. Men jag kan ju inte sitta här och ljuga.....eller????
Vad jag har hört så handlar låten om hav och kärlek, kanske lite om att gräset inte är grönare på andra sidan bron. Männen som skrev låten är 4 killar i sina bästa år, söta och otroligt välhängda! För övrigt har jag inte så mycket mer att berätta om dagens låt förutom att ni kanske behöver klicka på play för att låten ska starta.
Här har ni den!!!! Tisdagens låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0