Söndagens låt

Jag måste börja dagens inlägg med att be så hemskt mycket om ursäkt, gårdagens inlägg va inte särskilt väl genomarbetat och som min mest trogna läsare påpekade, även fullt av fel! För att respektera denna läsares kärlek till ett visst fotbollslag har jag valt att byta söndagens låt, det skulle vara en låt som skulle föra era tankar till Anfield och händelserna som utspelades där idag men så blir det ju nu inte!

Söndagens låt kommer nu istället att bli en låt som jag hörde i bilen innan. Det är en fantastisk text på denna låt, förstår ju att vissa blir lite avundsjuka på oss västkustbor ibland! Problemet med dagens låt är att det krävs av er att ni väljer rätt låt idag, finns några att välja på men jag ska guida er så ni hittar rätt! I och med att jag ska guida er fram till rätt låt idag så kommer jag ju även avslöja vad låten heter, känns inte helt rätt med va ska man göra!

Här har ni den, Söndagens låt, låten ni ska klicka på heter Dom är ledsna!

För övrigt var det en fantastisk konsert igår med Randy, helt klart värt varenda krona, dock spela dom inte Lördagens låt!

Får se om vi kör även nästa vecka! Ha det görgött!


Kommentarer
Postat av: Johan Fredriksson

Och där har vi det...



En sällsynt, snudd på unik, förmåga att resa sig på nio, mot alla odds etc. etc.



jonasmustasch.blogg.se är i spjutspetsen i en värld där konkurrensen är hårdare än någon-annan-stans!!



Tack!

2009-10-25 @ 23:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0