Söndag

Idag satt jag och tänkte för mig själv: "Ska jag blogga?" så det gör jag! Jag skulle vilja blogga om nått kul men det e svårt. Jag har dock kommit på vad jag skulle haft för mutation om jag hade varit en mutant. Jag hade varit mutanten som såg bra när glasögonen fästs vid snoken. Jag hade också kunnat gömma saker i min mustasch. Den e riktigt frodig nu. John S Ahlberg mutation är att han har litet huvud. Han kan kolla så kusten e klar genom att sticka sitt huvud igenom ett nyckelhål. Pizzan kan döda folk med sin blanka och skinande flint, han kan även äta hur mycket mat som helst. Men den fräckaste mutationen har Diddy, han kan somna när som helst!

Mutanter är fräckare än cowboys, robotar e också häftiga!

5 filmer jag måste se:
5: District 9
4: Natt på museet 2
3: Gudfadern (alla)
2: Scarface
1: Alla X-menfilmer som någonsin kommer att komma ut! (Även serier)

P.S Tobbe e klar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0