Onsdagens låt

Efter att ha valt 2 låtar som kanske inte var så kända för er så kommer Onsdagens låt att vara ungefär i samma tema. Fast idag så måste jag varna känsliga lyssnare. Om ni är mörkrädda och lättskrämda så bör ni lyssna på dagens låt i sällskap med en vän eller två.
Senast jag talade med en av medlemmarna i bandet satt han i ett träd, han gillar träd och höga höjder! Jag bad han att berätta lite om låten som nu har blivit Onsdagens låt, men det ville han inte....
För övrigt har jag hört rykten om att bandet i fråga precis har skaffat två nya medlemmar, men dom är inte med på denna låten.

Här kommer nu Onsdagens låt, glöm inte att lyssna på hela låten!

Kommentarer
Postat av: Anden

Bäst hittills...

2009-10-21 @ 12:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0