Fredagens låt

Då jag inte riktigt kan bestämma mig vilka låtar jag ska ha med här funderar jag på att kanske fortsätta med dagens låt en bit in på nästa vecka. Men det får vi se när söndagen är klar.
Nu hoppar vi raskt in på Fredagens låt, som kommer bli en ganska lugn bit. Det är en låt som jag hörde för första gången när jag körde min bror och några vänner till en maskerad. Dom va görsöta! Vi åkte i Sachas fantastiska vrålåk och alla va glada. På vägen hem höjde jag volymen och sjöng med för allt jag va värd.
Idag tar jag även ut en bubblarlåt för idag spelar Blåwhitt, bubblarlåten har ni här!

Men här e den riktiga dagens låt: Fredagens låt!

För övrigt vill jag tacka Johan för hans fina kommentarer, förstår att han tyckte det va enkla vägen i Tisdags, men jag ville promota lite med.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Johan Fredriksson

Fredag: Sött, roligt, coolt och kanske nån minut för långt...



Bubblaren: Kommentarer överflödiga...Kom igen nu för fan, pöjkar!!!

2009-10-23 @ 18:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0