Vi söker fortfarand fru åt Krille!

Dag två under temaveckan här på jonasmustasch och enligt mycket säkra källor så är Krille fortfarande singel.
Som Johan påpekade så kanske denna temavecka inte tilltalar alla läsare här på jonasmustasch. De som redan har en man kanske inte alls vill läsa om Krille och även tjejer som gillar tjejer kanske inte tycker läsningen är något att ha. Även män kanske inte föredrar läsningen, om man då inte gillar män.
Men till er som inte själva vill få en del av den underbara kaka som stavas Krille så uppmanar jag er att berätta om denna fantastiska man för era tjejvänner som är singlar och är sugna på en godbit!
Och ni killar som kanske blir lite sugna på Krille när ni läser här om honom så är jag mycket medveten om att Krille gillar att exprimentera!!!

Till dagens saftiga Krillefakta vill jag tillägga att den dam (eller herre) som lyckas knyta Krille runt sitt finger så får man inte bara en fantastisk kille. Med Krille ingår också en fantastisk släkt, senast igår utmärkte sig denna släkt på fotbollsgalan. Krilles kusin är årets nykomling i Allsvenskan.
Om det är någon som vill skicka ett flirtigt litet sms till Krille så kan ni göra det till detta nummer: +4798204006
Det skulle Krille uppskatta kan jag lova!

Mer mumsig fakta kommer imon!

Missa inte att besöka Krilles egna sida!

Kommentarer
Postat av: ANONYM

Jag har inte facebook, finns det nån möjlighet att få bild på denna underbara man??

2009-11-10 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0