Förkyld och förbannad

I torsdags va jag på besök i Lund, det du, det va kul. En låda rosé, en filt, en kylbag och ett gött gäng gjorde det till en go dag i solen. Både Duvan och Jan F stötte jag på, det va inte igår. När solen hade gått ner gick jag och la mig, då börja förkylningen ta sig rejält. Nu sitter jag här och snyter mig och vet inte va jag ska hitta på. Tänkte att jag kunde virka lite, det va länge sen, men då insåg jag att min askoola virknål e borta, där av andra ordet i rubriken.
Annars e det mycket anatomi nu, det e endel ord som ska sätta sig i hövvet men det löser dig nog.
Vet ni vilka som e dom koolaste musklerna? Ska jag lista sen tänkte jag!
För övrigt går The National varmt här nu, rekomenderar det till alla utan gurra och tobbe för jag tror inte dom gillar det ändå, dom gillar ju bara kamphund eller va fan det va.
På lördag ska jag göra KBA osäkert, Brille fyller år och lillbrossan ska ha Hiphopgangstaniggablingblingfest, alla med tillräckligt med bling e välkomna tror jag.

5: Latisimus dorsi, stor muskel på ryggen
4: Deltoideus, sitter över axeln
3: Gluteus maximus, röven helt enkelt
2: Rotatores, små muskler i ryggen som gör att du kan stå upprätt
1: Gastrocnemius, stora vadmuskeln, solklar etta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0