Välkommen Bodd!

Vill börja med att hälsa bodd hjärtligt välkommen till mustaschbloggarna! Här har vi en kille som verkligen klarar av att bära upp en mustasch!
Grym helg va det nu igen! Diddy, pizzan och John S va här! Pizzan hade med sig beatsen, diddy hade micken och john S hade med sig kaptenen! Det slutade med att det gick åt 2, bra jobbat gubbar!
Till helgen kommer nog nästa gäng, tror det kan bli riktigt bra det med!
Sitter och väntar på att min och min kollega johans flygande jakob ska bli klar, den kommer bli kushligt go! mycket kärlek i den idag!
Tänkte lista de koolaste pinuptattooosen idag, men jag måste erkänna att jag har gjort för dålig research på detta område så jag har inte fått klart hela listan än så vi tar en annan!
Det blir de 5 koolaste mustaschbloggarna idag!
5: jonnysmustasch! Svårt val, men på grund av dålig mängd inlägg så hamnar han knappt 5a
4: jonasmustasch! Svårt val, men måste vara lite självkritisk!
3: boddsmustasch! Svårt val, men han kommer klättra, e ju ny i gamet!
2: andensmustasch! Svårt val, men mycket bra språk och även härliga bilder!
1: gurrasmustasch! Svårt val, men det e ju ändå grundaren, vår guru skulle man kunna säga!

Trevlig vecka på er!

Kommentarer
Postat av: gurra

bra lista..

2009-03-10 @ 17:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0