Uppdatering

Då de senaste 2 listorna egentligen borde ha haft lite fler platser kommer dagens lista att bli de 5 tattooosen som e bubblare eller helt enkelt bortglömda på de två föregående listorna.
Va precis innen på gurrasmustasch och såg där att jag fått lite skit och kritik....men jag va beredd på det! Hoppas ni kommer ner nästa helg istället så ska jag bjuda er på både en och två grogg (Valfri smak).
Det e full rulle här varje helg nu, helt sjukt kul. Diddy och John x2 nu till helgen, ska bli intressant (franskt uttal). Sen skulle Lilleboman ha inkil imon, så då kanske man stöter på honom och Garnet ute imon, kan bli koolt.
Nu kommer listan, håll i er:
5: Kims "1986" på armen, kanske inte låter så koolt men den e i vitt så den syns inte typ, Skitkoolt alltså!
4: Pizzans halvklar skepp, den e kool halvklar, tänk er då när den e klar!
3: Gurras nuskoolflames, nuskool e kollt = gurra e kool
2: John S Ahlbergs Kapten, han har inte börjat på den än, men det ska ju vara en kapten så det e inte mycket att snacka om!
1: Dubbla vinnare idag! Det blir Jens och Rasmus "jäbos" och "jäbg", tror det skulle stå jäbo på båda men det blev inte riktigt som de hade tänkt sig, det e Koolt!
Trevlig fredag på er! 

Kommentarer
Postat av: Kim

du.. de kanske är så mer att det är jag som är så vit att tattoeringen inte syns och inte tvärtom

2009-03-08 @ 14:09:54
URL: http://darindarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0