Torsdagens outfit

Igår berättade Emilia för mig att basketsäsongen har dragit igång. Jag blev skitförbannad för att ingen hade ringt mig men kom på att jag hade ju ändå inte kunnat vara med då jag inte befann mig på orten där basketen utövades.
Jag insåg att det va dax att plocka fram outfiten för 2009 års basketspelande, såhär räknar jag med att alla kommer att se ut vid bolmens basketplan när värmen ökar en eller 2 grader till.
För att få bra stabilitet och kraft i upphoppen har modellen idag valt ett par rejäla Adidaskängor! Vita såklart! Om de blir smutsiga så krävs det att ett par nya införskaffas direkt. Även shortsen är av märket adidas, viktigt med rätt häng på dessa. Linnet är från början Kidds, tror han hade det i OS i Athen men är inte helt säker, viktigt dock att det minst är med 2 x i storleken! Frisyren idag syns inte då en fet keps pryder huvudet, lägg även märke till att modellen följer det senaste och kanske konstigaste modet någonsin, klistermärket med storleken sitter kvar. Mycket bling är också att föredra, halskedja i äkta guld, klocka i silver med massor av diamanter och ädelstenar och en fet guldring pryder modellen.


Som jag sa tidigare befann jag mig på annan ort när baskettemat hittade in i min hjärna, därav den något annorlunda bakgrunden idag.
Tenta imon, nån mer som e laddad? Det blir bra outfit ändå kan jag lova!

Kommentarer
Postat av: GURRA

GYMMAR DU ?

2009-03-26 @ 12:56:02
Postat av: sofia

en riktig basketlirare

2009-03-26 @ 18:29:14
Postat av: Storebror

Mellanbror, vill inte va sån men jag tror du försöker blåsa dina läsare i dagens blogg. Det är ju uppenbart inte Herr Andersson på bilden. Ska därför starta en ny blogg " Konspiration09". Puss o lycka till idag

2009-03-27 @ 08:37:09
Postat av: anden

När kommer dagens outfit då??

2009-03-27 @ 13:33:10
URL: http://andensmustasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0