Tisdagens outfit

Ni har väntat och väntat, säkert i runt 24 timmar för att få se dagens outfit. Då jag vaknade i morse och hörde fåglar kvittra och kände hur solen bländade ögonen om jag skulle öppna dom bestämde jag mig för att dagens tema ska vara "Proffisionell beachraggare".  Dagens outfit kommer ni antagligen att få beskåda varje dag längs med havet kring halmstad.
Kring låren idag har det valts 2007 års modell av ett par beiga trekvartsbyxor. Den proffisionella strandraggaren har dock insett att trekvartsbyxor inte funkar längre och har därför valt att rulla upp dom till ett par otroligt stilrena shorts. På fötterna sitter ett par sverigeflip-flops, funkar i alla strandlägen. Skjortan kommer från Encore och har idag endast en knapp knäppt, skulle kunna vara helt uppknäppt men då är ett linne under att föredra. Solglajjorna är ett par Blammo, tror det e dotterbolag till RayBan, och är inköpta på Carlings. Håret är ganska haffsigt uppsatt i en liten toffs, haffsigt känns väldigt 2009!


Lägg märke till att jag idag smyger in lite produktplacering för att i framtiden kunna få gratissaker från företagen jag så stiligt promotar.
Svårt att hålla er till onsdagens outfit? Då får ni kolla in måndagens igen för jag kommer inte att avslöja hur onsdagens outfit ser ut!
Hej på er
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det inte kallt att gå ut i det? Väldigt inspirerande dock

2009-03-24 @ 18:19:37
Postat av: andensmustasch.blogg.se

Verkar som du snott min idé. Jag börja med det där med outfit. Min blogg e bäst.

2009-03-24 @ 18:57:41
URL: http://andensmustasch.blogg.se/
Postat av: johanna

tjusigt jonas! shit det kommer ju bara bli bättre å bättre under veckan har jag insett nu=)

2009-03-24 @ 19:44:00
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/
Postat av: sanna

gud så lik du va gunter där haha du e för rolig du

2009-03-28 @ 20:43:03
URL: http://sanna8710.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0