Stickcafé

Efter måndagens danspass kände jag att jag behövde göra något riktigt manligt så onsdagseftermiddagen har spenderats på ett stickcafé. Jag och min kära vän Johan kände oss dock lite utanför då vi va de enda som virkade. Först vågade inga komma fram och prata med oss men med tidens gång kom det fram fler och fler tanter och pratade coh skrattade med oss. Oj va kul de tyckte det va att se två killar i sina bästa år sitta och virka mössor. Beröm fick vi också för de redan färdiga mössor som vi bar. Dock fick vi skit för att vi använde fel garn, men imon ska vi till en av tanterna som vi prata med för att handla ullgarn, rea dessutom.
Nu får jag ta och styra upp veckan med lite testosteron annars slutar den väl med att jag sitter hos gynnekologen.

De fem bästa veckordagarna blir det idag(vet att det e tråkigt men har ingen fantasi idag)
5: Söndag, ofta slapp ochh go
4: Torsdag, känns som om helgen nästan e är då
3: Måndag, hela veckan kvar till helg men det e ju dans
2: Fredag, helgen e här
1: Lördag, bästa dan för då e man ledig
Bubblare: Onsdag, lillördag

Albin hälsar

Kommentarer
Postat av: John

När jag och Kapten kommer ner får vi besöka detta Mekka!

2009-03-18 @ 20:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0