Söndagens outfit

Då va det dax för el grande finali! Men vi håller lite på det och går igenom gårdagen först. För er trogna läsare så vet ni ju att det va besök i halmstad i helgen, alltid trevligt. Fredagen fick högsta betyg av andrégatans crew men lördagen slog nog ändå fredagen, kanonkul! Innan outfitten kommer så måste jag också passa på att tacka Boman som har varit fotograf och rådgivare på alla dagens outfit utom torsdagens outfit där Lillebror skötte kameran.
Nu kör vi! Söndagens outfit är en klassisk söndagsklädsel som alla kan känna sig hemma i. På högerfoten sitter ena strumpan kvar efter gårdagens fight med kläderna innan det blev sängen. För att inte pung och penis ska hänga helt fritt så använder dagens modell ett par Adamkalsonger, bekväma och stiliga. Frisyren är den tidslösa så kallade dagenefterfrisyren, funkar kanon.


Nu får det vara färdigfestat för den här veckan och helgen. Hoppas att modeveckan har inspererat eller i alla fall förgyllt vardagen för några av er. Nu kommer jag att återgå till mina listor, det kommer nog att komma nån mer temavecka, men det tar nog ett tag, behöver ha lite insperation först.

Hoppas ni inte festar alldeles för hårt idag, det blir jobbigt imon!
Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Den maskerade hämnaren

Tack för den här modeveckan. Jag har vart alldeles till mig och knappt kunnat hålla mig på mattan. Har helt klart inspirerats av dina outfits och känner att det har vart hög fashion-nivå. Gah!

2009-03-29 @ 18:46:29
Postat av: gurra

sweet! tack för denna helg, får göra om snart

2009-03-29 @ 19:03:55
Postat av: sofia

som pricken över i:t, eller grädden på moset, besticken i lådan, hästarna i hagen..ajja du fattar, den här outfiten säger allt--> alla har råd med mode, finanskris eller inte! Nu får jag njuta av dina listor framöver. great

2009-03-29 @ 21:41:38
URL: http://metrobloggen.se/musketoren
Postat av: Johan Fredriksson

Tack Jonas för en under temavecka. Mången goda skratt har avlöst varann. Klockrent! :)

2009-03-30 @ 10:07:33
Postat av: ja...

underbar skulle det va...

2009-03-30 @ 10:08:19
Postat av: johanna

bra avslut där jonas

2009-03-30 @ 19:13:58
URL: http://johannasamulesson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Helt underbart Jonas! Längtar redan till nästa temavecka ;)

2009-03-30 @ 21:30:35
Postat av: Emma

Ser verkligen framemot nästa temavecka ;)

2009-03-30 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0