Onsdagens outfit

Idag e det den 25e, då får man pengar och då blir man glad. Idag ska jag åka hem så fick köra ett lite tidigare inlägg än i vanliga fall. Insperationen till idag kommer ganska mycket från Ron Burgundy, det är en stilig man som vet allt om kläder.
På fötterna idag har det valts ett par Vans igen, lyxiga men ändå helt ok att ha på väg till stranden! Återigen har det valts manchester till byxorna, kan det vara 2009 års textil kanske? Bruna är dom för er som har lite problem med färgseendet. Den beiga polon är från Carlings (snart kommer nog sponsen) och den vackra röda kavajjen är nog Armani, svårt att se att det skulle kunna vara något annat. Frisyren idag har fått lite mer volym än tidigare dagar och det tyder på pondus hos dagens modell. Pondus är en viktig egenskap 2009.


Morgondagens tema vet inte ens jag vad det ska vara, men det kommer jag nog snart på, antagligen drömmer jag om det inatt!
Trevlig dag på er!

Kommentarer
Postat av: Phille

hahaha Klockrent !



Fan va snyggt !!





// Phille - www.cleant.se

2009-03-25 @ 10:49:42
URL: http://cleant.se
Postat av: sofia

ser även att du gör smygreklam för idrottspsykologi. .mycket väl genomtänkt! Gillar volymen i håret skarpt.

2009-03-25 @ 12:12:10
URL: http://metrobloggen.se/musketoren
Postat av: Richard

Ron är en bra inspirationskälla! Gott jobb!

2009-03-25 @ 20:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0