Modevecka

Nästa vecka kommer bli en händelserik vecka. Inte nog med att Dundertåget spelat på Fredagen, jag har även tenta den dan. Men nu e det inte det som jag tänkte på när jag sa att det skulle bli en händelserik vecka. Min kära vän och gamla fotbollskollega Richard tyckte jag skulle dagsblogga om dagens outfit och jag bestämde mig för att ge det ett försök, kan gå hur som helst, tror ju nämligen inte jag orkar blogga varje dag men den som följer mustaschbloggarna och lever får se.
Förövrigt va det en tjej som fråga om hon kunde få mitt nummer idag, det fick hon. Hon va runt 50 och jobba i en garnaffär och ville att jag och johan skulle komma och virka i hennes affär nån gång när hon hade en tillställning, hon uppskattade två snygga killar med virknålar i näven! Det borde fler damer göra!

Idag ska jag lista koola fordon:

5: Hangarfartyg, dom e stora och tunga och kan skjuta iväg flygplan som kan skjuta
4: Dumprar, sånna som dom har i gruvorna, så jävla stora och kooola
3: Segway, koolaste fordonet i stadsmiljö!
2: Gamla godståg i USA som man kan hoppa in i vagnarna och tjuvåka till nästa stad
1: Betongblandarbilen, vinner utan förklaringar

Kommentarer
Postat av: Richard

Yey! Jonas tar upp kampen mot BlondinBella på allvar!

2009-03-19 @ 18:29:33
Postat av: Bodd

bloggporr fan va bra.ska vässa mig

2009-03-19 @ 18:52:26
URL: http://boddsmustasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0