Fotbollsturnering

Va med i en fotbollsturnering igårkväll, vi va kushligt bra, släppte inte in ett mål på hela turneringen! Spela första matchen halv 9 och vann lätt med 1-0. Andra matchen va direkt efter och även då spela vi 1-0, jag va grym, stabil back! Nästa match skulle vi spela kvart över 12 och vi tyckte det va skit att vänta så länge så vi drog oss ur.
Jag och boman gick hem och såg 7 pounds, shiettt va bra den va! Jag fick en klump i halsen!
Nu ska jag plugga, inte så kul kanske men som student så det ju faktiskt ett måste.
Bästa studietipsen:
5: Skit i boken, läs på anteckningarna
4: Skit i boken, läs på handoutsen som föreläsarna brukar dela ut
3: Skit i att köpa boken, låna den
2: Glöm inte att vila mellan studiestunderna, max 1,5 timme i streck ska man studera!
1: En öl då och då gör också att man blir smart!

Två dagar kvar nu till modeveckan börjar, kommer bli intressant vecka! Missa inte den!

Kommentarer
Postat av: Richard

"vi tyckte det va skit att vänta så länge så vi drog oss ur."



Thats the spirit!

2009-03-21 @ 11:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0