Dans!

Då har man tagit sig till sitt första danspass för att förbättra sin koordinationsförmåga och vighet. Det jobbiga med sånna här danspass är ju speglarna på var enda jävla vägg så man ser ju hela tiden hur otroligt stel och dum man ser ut när man dansar. Det e nog därför så många kan dansa på krogen, dom ser ju inte hur dom ser ut.  Trots att jag såg ut och kände mig som en hyffsat osmidig elefant så hade jag förbannat kul, nya måndagsträningen e det här.
Helgen va förövrigt kanon, 4 sängar stod bäddade för mina gäster men lyckades bara få med mig en hem efter krogen. Nån timme senare dök nr 2 upp, vet inte hur han kom in men han löste det på nått sätt, jag kanske öppna, vem vet. Nr3 och nr 4 såg jag inte förrän dan efter, lyckost dom tänker ni men så va det inte. Dom visste helt enkelt inte var dom skulle så dom åkte och sov hos kimmehed.

Nu e det bara 1 och en halv vecka kvar till Dundertåget så glöm inte att boka plats, har fått in några avbokningar.

Nu när jag börjat dansa så får jag nog ha en danslista, problemet e ju bara att jag inte kan så många danser så det bligr nog dom kooolaste movsen.....
5: Plocka varor ner i kundvagnen och lägga upp dom på kassabandet
4: Försöka sig på att få napp på dansgolvet med hjälp av fiskespöt.
3: Jonnys grottmänniskodans, ingen vet hur han gör men han e sååååååå kooool när han kör den
2: Oldschoolhcplockaäpplenmedövergångtillväderkvarnen movet, helst framfört av Carl-Magnus Häger!
1: Solklar etta idag: Robot! inte bara koool dansmove, kooolt namn med.....robotboogie funkar också!

Tillsist vill jag bara påminna er om att det kom ett nytt Flight of the Conchords avsnitt idag, inte lika bra som förra veckans men ändå fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Bodd

Bra skit bra helg tack som fan det få vi göra om

2009-03-16 @ 20:58:52
URL: http://boddsmustasch.blogg.se/
Postat av: gurra

snattardansen då ? plocka från hyllan å innan för rocken. grym !

2009-03-17 @ 12:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0