Dan före dan!!

Imon börjar det, årets första modevecka på mustaschbloggarna. Den här första modevecka kommer ni att kunna följa på jonasmustasch, nästa modevecka får vi se vem som håller i.
Har hittat ett nytt favvoband och då kom jag på vilken den sista listan kommer att bli innan modeveckan, 5 bästa kungsbackabanden genom alla tider. Kommer inte bara bedömmas musikaliskt utan jag går även på bandnamn och koolhet.
Nästa vecka kommer det inte bli några listor, jag kommer ha fullt upp med att stajla de modeller som jag har ordnat inför varje dag. Men listorna kommer tillbaka så fort modeveckan är över.
För övrigt har det varit en fruktansvärt lugn helg, känns bra faktiskt!
Nu kör vi, 5 koolaste kungsbackabanden:
5: Iron dead, vet inte om dom hade nån spelning nån gång, vet bara att dom va kooola och blev promotade under en Nightshade spelning
4: The Fire, har släppt den bästa demon nånsin, och så hade dom en låt som hette 667, the neighbour of the beast
3: Traktorr, också ett band som aldrig stod på scen, men vilka rep och låtar som skapades, kushligt bra
2: Dr. Dance feat Brother Fenix and El Vaccum, Kungsbackas gåva till eurodiscotrancedancescenen
1: Fleskligan, nya favvobandet. Kolla myspace så förstår ni varför!

Måste nog ha med några bubblare: Buttblood, ODA, Heartbrakers och STW missa listan precis!
Ladda för imon nu, det gör jag!

Kommentarer
Postat av: Richard

Vad hände egentligen med DOLE?

2009-03-22 @ 13:22:01
Postat av: andensmustasch.blogg.se

Vafan glömmer du Ms Röj för? Och Urskog som gjorde en bejublad blackmetal spelning på Aranästalangen år 1997.

2009-03-22 @ 20:44:14
URL: http://andensmustasch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0