Tentaplugg

Då va det daks, tentaplugg som gäller denna vecka. Inte så tråkigt som det låter kanske men heller inte så kul som man kanske hoppas att det ska vara. Lite Fu Manchu i bakgrunden gör det så mycket lättare, jävla gung där. Sugen jag blev på att se dom igen och vips så vet jag va dagens lista ska va, top 5 konsärer.
Längtar redan till dagens lista, kan nog inte hålla mig, jag kör den nu:
5. NOFX i Lund 2003 kanske det va, dan innan midsommar va det i alla fall och det va grymt
4. Hellacopters i Halmstad 2008, avskedsturnen med riktigt bra låtar
3. Clutch på Sticky i Götet 2007 tror jag det va, tyngre sångare får man leta efter
2. The Bronx också Sticky också 2007 tror jag. Bra drag, tog mig tillbaka till 90talet lite, också kool sångare
1. Refused på Kings-Ton 98 tror jag. Mest för att den e kult, hade kanske inte toppat om jag sett den idag, men då va den grym.
Måste ha med några bubblare med: Fu Manchu i Malmö, Rocket from the Crypt på hultsfred, danko jones i lund och Millencolin i London va kul med. Och Bruce på Ullevi.
Ska nog se Danko Jones i mars igen tror jag, kan bli bra.
Kan annars rekomendera er alla att hålla er inne på Lördag, jag har redan börjat ladda inför lördagskvällen så jag kan inte garantera någons säkerhet. Vi börjar med tenta, sen hockey med whiskey/kaffe, sen ses vi nog inte mer förrän på söndag.
Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Bettan

GLÖM GURRA!! DET ÄR DIG JAG VILL HA!

2009-02-19 @ 09:52:07
Postat av: john

den spelningen med randy, international noice och hives på kingston då på samma kväll! va ju dunder cool! tror den hade hållt än idag med!

även raised fist första gången dom var där... då kissa ja ner mig lite för ja blev rädd för alle...

2009-02-19 @ 21:34:45
Postat av: Albin

Fantastiskt bra blogg jonas nu blir det till o reklama ut dig=) Bruce kom med på ett hörn va härligt...

2009-02-20 @ 17:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0