Tack ska du ha anna!

En av årets viktigaste omröstningar har nu startat på gurrasmustasch.blogg.se. Se till att ta del av denna tävling och var även aktiva och rösta!
Va på inflyttningsfest igår och ute på PN en sväng, riktigt kul faktiskt. Får passa på att svänga på benen lite när man e tillbaka i Kungsbacka.
För övrigt så har jag stått i skamvrån ett tag nu efter att Bodd påpekat att Cosmo Kramer saknades på Koolaste rökarlistan. Hade det varit top 6 jag hade rankat hade Kramer kommit 2a tror jag, han slår fortfarande inte klintan, men ganska kool e han.
Har suttit och spelat OS på Wii nu på dan, fruktansvärt roligt, dock tråkigt när kontrollerna inte fungerar så man förlorar.
Här e de fem roligaste grenarna i alla fall!: 5. Diskus, ganska lätt gren men ändå rolig.
4. Höjdhopp, bra gren att psyka i
3. 400 meter, helt slut blir man, och så brukar john stanna i blocken!
2. Simhopp, svår men rolig, ganska i alla fall
1. 70 meter pilbåge, bra gren som man kan vinna mycket poäng i!

Hoppas eran helg varit trevlig.
Tack igen Anna
hej på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker faktist att 100 m skall vara med på den listan.. Fast det e ju min åsikt.. Trots allt min bästa gren..

2009-02-08 @ 18:48:51
Postat av: bodd

tack nu känns det bättre

2009-02-08 @ 20:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0