Passa på innan söndag

Nu tror jag att jag har bestämt mig, på söndag ryker mustaschen! om ingen lyckas övertala mig!! försök göra det, för jag vet inte riktigt om jag egentligen vill göra mig av med den.
Vill även passa på att välkomna den senaste ägaren av en mustaschblogg, anden. Antar att han kommer ha andensmustasch men vet inte riktigt än då detta är ett insiderscoop, inte äns Aftonbladet har lagt upp denna nyhet än.
Johan kom hit nu, han ska bjuda på fruktsallad så jag e skitglad! Och john s, du kanske får en mössa i helgen, det e inget farligt djur på den men det e nått annat du gillar!
Dagens lista kommer här och nu och idag listas de 5 koolaste klädesplaggen!!!!!
5. En askool hatt, typ en cowboyhatt!
4. Solglasögon, fast inte alla och inte på alla, man måste kunna bära upp dom!
3. Virkade mössor, märket Zajmon dominerar marknaden just nu!
2. Ögonlapp, pirater har ögonlapp, pirater e koola, ögonlapp e kool!
1. Mantel, de koolaste hjältarna har en, man kan dölja ansiktet med den, man kan skydda sig mot regn eller stänk från en bil eller skydda en fager dam från att bli blöt! Koolt

Glöm inte att rösta på gurrasmustasch.blogg.se och så har jag två bubblare tíll min egen lista idag. Don Johnsons vita kavaj i Miami Vice och ett par heta speedos!
Ha det gytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0