ok, jag ger det ett försök igen

Jag har åter hittat lite insperation för att skriva lite här på bloggen. Det är då inte som man kanske borde tro gurrasmustasch som ligger bakom detta utan det är den för mig helt nya jonnysmustasch som är insperationskällan.
Antar att ni alla såg årets match i natt, Super Bowl. Jag som student behöver ju inte tänka på något jobb att gå till dan efter så jag såg hela matchen. Det blev spännande tillslut, det trodde jag inte, men kul hade jag.
Jag har funderat på att börja röka, så jag blir lika bra som Balic, fast jag börjar nog röka pipa i så fall, det e ju dödskoolt. Såg för övrigt Juno i fredags, det är hon som inspererade mig till det här med piprökning. Nån som har bra tips om en snygg och bra nybörjarpipa? Juno va förövrigt grym!
Dagens lista kommer att vara top5 koolaste rökande skådisar, den kommer snart.
Riktigt kul dag att sitta på nätet för övrigt, transferfönstret stänger ju snart. Har dock inte läst om den där jättebomben än, men det kommer nog. 8 minuter kvar ju, fast det skulle väl förlängas ändå!
Ok nu kör vi: 5. Ellen Page, Juno, hade hamnat högre om hon verkligen hade rökt ur pipan istället för att bara ha den i käften.
4. Gary Oldman i interstate 60, pipa här med, fast den e magisk!
3. Gandalf i sagan om ringen, han blåser ändå ut ett skepp, stenkoolt ju, jag kan inte äns göra ringar
2. Johnny Depp i Fear and loathing in Las vegas, han snackar friskt min ciggen hänger kvar, koolt
1. Clint Eastwood, ingen bär en cigg som clintan

Ska försöka hålla er uppdaterade nu, glöm inte gurrasmustasch.blogg.se och jonnysmustasch.blogg.se, bra skit!

Kommentarer
Postat av: gurrasmustasch.blogg.se

fantansik !

2009-02-02 @ 18:04:24
Postat av: jonnysb,k

2009-02-02 @ 18:06:05
Postat av: jonnysmustasch.blogg.se

Förmodligen det bästa jag någonsin har läst.

2009-02-02 @ 18:06:40
Postat av: Mats utan mustasch

Cosmo Kramer i Seinfeld är en given kandidat som du måste ha missat i det rökiga rummet men där i ett hörn stod han med sin tweed jacket.Tittar du in igen kanske du ser han vad vet ja tack för mig

2009-02-02 @ 18:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0