mustasch eller inte, det e frågan!

Får passa på att skriva nått så länge motivationen finns...
Till skillnad från min mustaschbloggkollegor jonny och gurra så är det ju faktiskt så att jag bär en mustasch. Nu e det ju dock så att jag funderar på att raka av den, men kan inte bestämma mig riktigt. Jag har fått för mig att den är stilig och att det är i mustaschen som både fotbollstekninken och charmen sitter. Vi får se hur det blir, kom gärna med förslag om den ska vara kvar eller inte.
Hörde talas om en hatlista idag, det e koolt. Tror det va Barca, thaimat och Per Gessle som va med på listan, vet ni vems listan var så hör av er...kan kanske vinna en mössa då, fast jag lovar inget.
Håller på att virka en askool mössa nu, men garnet e slut och jag orkar inte gå och handla, så jag har inget att göra, men det ska ni vara glada för för nu kan jag ju sitta här och blogga istället.
Hatlista: 5. När garnet tar slut och jag inte kan virka
4. När jag virkar fel och måste dra upp massa maskor och börja om.
3. När jag e i slutet av en mössa och bara vill få klart den men inte orkar virka längre.
2. vet inte riktigt, hatar ju egentligen inte så mycket, e oftast positiv
1. vet inte denna heller, men kanske kommer på nån gång och kan kompletera
Idag ska jag spela fotboll, önska mig lycka till, eller det behövs inte, jag har ju kvar mustaschen.

Ha en trevlig tisdag

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du förväxlade hatet, ska nog vara gurras kärleks lista

2009-02-04 @ 19:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0