Måndagsångest

Sicken helg det har varit, hade lite högre förhoppningar på den men den va bra ändå.
I lördags va det tenta, efter 2 timmars frenetiskt skrivande så va det klart och det belönades självklart med en öl och en whiskey hemma hos Hasse. Sen va det dags för hockey, roligare än va jag trodde det skulle vara. 12-1 blev det tillslut och Lejon vann en halsduk i puckkastningen, jag kastade mot fel tekningscirkel så det blev inget pris för mig. Hockeyn avnjöts självklart med Koffert och whiskey.  Sen va det dags för kalas och det slutade som det brukar göra här i halmstad, på gyllene M:ett.
Söndagen börjades med en promenad till Hasse för bakispizza. När söndagen var över hade vi knäckt 5 filmer och 13 öl var. Det va en bra söndag, fast dagen måndag e inte lika kul. Vi kom på att Hasse fyller år idag så det va därför det blev kalas igår med, det kom vi på sent igårkväll.

Efter att ha sett 5 kushligt bra filmer igår tänkte jag lista de fem filmer som jag vill se nu!
5: Patrik1,5
4: Zoolander 2, har bara hört rykten om att den e påväg
3: Oldschool, såg den igår men kan tänka mig att se den idag igen!
2: Transformers 2, den kommer bli kushligt kool
1: Kenny Starfighter!!!!!!!! Måste ju få en oscar nästa år, annars e det ju konstigt!

hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta mig till Halmstad och gör mig till man, Jonas!

2009-02-23 @ 21:08:12
Postat av: John

Va faan vår favvo En kväll på museet då!!!!!

2009-02-26 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0