En alla hjärtansdag utan kärlek som va grym!

Tänkte börja med att gratulera Martin tilll segern i gårdagens Füssballturnering, det va bra av dig att du lyckades vinna i ditt eget spel. Som regerande mästare kände jag pressen redan i första matchen och åkte då på storpisk men 5-0. Jag trodde ju att jag skulle kunna spela med en hand och ändå vinna men så blev det ju inte då Martin har stått vid sitt bord minst 4 timmar om dan sen senaste turneringen. Jag blev tillslut delad 3a så jag e ganska nöjd ändå.
När man blir av med en titel såhär så får man ju skaffa sig en ny, och det löste gurrasmustaschs läsare åt mig, så tack för det.
Det va riktigt bra hockey igår också, inte frölunda då för dom sög ju tydligen. På hedens bandyis ställde sig 10 laddade grabbar så fort grindarna hade öppnat. Det va matcher som hade allt, mål, tacklingar, assist, armbågar, varm choklad och även ostmackor. Matcherna tog ut sin rätt under kvällen då man gick sovandes på krogen med grogg i båda händerna.
Mest spelade banden i min pod just nu är:
5. The faint
4. jacks mannequin
3. The bronx, nya skivan e grym
2. Municipal Waste
1. Municipal Waste, blir både etta och tvåa då dom e askoola!

Tackhej


Kommentarer
Postat av: Martin

Tack Jonas, skönt att höra att du inte är bitter :)

2009-02-16 @ 09:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0