Skaffa ny frisyr?

Sitter och lyssnar på Dundertåget och funderar på om jag ska göra som dom säger: Skaffa ny frisyr! Såg en jävligt kool frisyr på TV för några dagar sen och det e så jag kommer se ut i så fall. Hörde också att det e mustaschkampanj igen, kanske man ska vara med i! Så man lever upp till bloggnamnet.
E så fruktansvärt trött nu så jag orkar inte skriva mer idag, jag skriver ju så ofta nu så det gör väl inget. Men lista ska vi ha med.
Det blir nog mina favvokaraktärer i tv serier, inga tecknade får va med idag, det tar vi nästa gång!
5: Ted, advokaten i Scrubs. Med kommentarer som: "Chicks huh, they all soft and cuddley and you never get to be with one" så lyckas man komma in på listan
4: Todd, kirurg i Scrubs. High 5 kung, då platsar man med.
3: Bret McKenzie, musiker i Flight of the conchords! Koolaste tröjorna i dumburken
2: Jemaine Clement, musiker i Flight of the conchords! Koolaste rösten i dumburken
1: Klimpen, mobbare i Bert! Står det blääää på din skinpaj så ska ingen kunna vinna över dig!


Ska bättra mig, ses snart

Kommentarer
Postat av: anden666

klipp dig inte för fan. sparar ju oxå nu. ska ha lika långt som dig.

2009-04-22 @ 23:45:49
URL: http://andensmustasch.blogg.se/
Postat av: Steven Gerrard

I think you should try my haircut.

2009-04-24 @ 22:27:01
URL: http://www.liverpoolfc.tv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0