John S Ahlberg

Då va jag tillbaka då efter en liten paus så här direkt efter modeveckan. Dagens blogg kommer att handla om John S Ahlberg och enbart om John S Ahlberg.
Allt började med att John S Ahlberg var här i Halmstad och hälsade på, tror det va då jag hörde talas om kaptenen som skulle bli John S Ahlbergs nästa och snyggaste tattoooo.
Sen blev det förste april och John S Ahlberg åkte för att tatttooooera sig. På kvällen hörde jag ett rykte om att Kaptenen hade blivit en Cowgirl, men förste april som det va tog jag det med en nypa salt. Idag valde jag att konfrontera John S Ahlberg med ett sms. Till svar fick jag världens koolaste MMS. Innan tyckte jag det va ganska koolt med tattooooos, men alla jag har sett tidigare är töntiga. I MMSet fanns det med en bild på John S Ahlbergs mage/sida. På all denna hud som finns här fanns det nu även en cowgirl, snygg va hon också. John S Ahlberg är nu utsedd till världens koolaste kille.
Idag kommer jag att lista John S Ahlbergs koolaste saker:
5. När jag mötte John S Ahlberg med en gatuskylt och en röd matta över axeln som han ansåg skulle bli en grym inflyttningspresent.
4. Johns hälsning på Amy Diamond när han blir rädd och gömmer sig bakom stolen.
3. Mitt och Johns Aquamedley på Arvika
2. Johns kaptentattooo
1. Johns Cowgirltattooo!

Nu ska jag spela basket i torsdagens outfit!

Kommentarer
Postat av: john s ahlberg

vilken trevlig läsning!

de ända ja känner är att vi har haft så sjukt många coola ögonblick, starkt av dig o kunna lista bara 5! ja hade behövt göra en topp 500 lista o då hade ja ända fått ta bort mycke ball...

2009-04-02 @ 12:52:47
Postat av: gurra

hmm, va det bara 2 pers i aqua medlyt..? böse

2009-04-05 @ 21:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0