förseningar och dans

På grund av sjukanmälningar och andra difusa återbud så kommer inte temaveckan att dra igång riktigt än. Funderar på om jag ska lägga ner den temaveckan och satsa på en ny.
Sitter och designar en dans nu, ganska kul, inte så intressant, men snyggt!
För övrigt va det e kushligt rolig match igår, trots att vi inte gick vidare fick jag se både snygga och konstiga mål! Hoppas att det blir lika kul att kölla idag..
I helgen va det påsk, det va kanonkul, va hemma hos anna J (hon med listan om snyggaste killarna i KBA som jag vann). Hon hade lagat glutenfri pastasallad som jag fick smaska på.
Till helgen ska Tini ha kalas, ska på nått fångarna på fortet grej, hoppas jag inte hamnar i cellen bara för det e nog roligare att vara med och leka! Undra om fader foraaaa e där??? Sen ska vi ut och göra stan osäker, det e jag bra på!
Listan idag handlar nog om nått sköjj, ska bara tänka ut nått bra.....
Kanske goaste potatisen....
5: Pommes Fritts
4: Bakad
3: Klyft
2: Chips
1: Pommes Pinnes

Nu får det va nog!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gammal hederlig bamba-"slightly undercooked"-varianten ger han inte mycket för?

2009-04-15 @ 20:02:33
Postat av: Steven Gerrard

Thank you for shooting at theme weeks. I had to sit on the spectator seat yesterday when we met Chelsea. I have had the measure's structure and not felt quite one hundred recently. I also had a little fever the day before the matchstart so I couldn't play or send you a blogpost. Glad that you liked our match yesterday. It was hard to sit and watch at the match. Now we are going to try to win the league instead. My number one favorite potatoes is: fried.

2009-04-15 @ 20:22:14
URL: http://www.liverpoolfc.tv/
Postat av: Frank L

oooooooooooooooooooooooooooooooooooo

2009-04-18 @ 13:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0