1 klar, 6 kvar

Jag har börjat ladda enormt för nästa temavecka nu, temat som jag snott från gurrasmustasch e som sagt gästbloggare. Så jag kan luta mig tillbaka veckan det händer. Funderar nu även på att dela upp det i två veckor, en maskulin och en feminin, fast jag känner nog inte 14 pers som är skrivkunniga. Får se hur det blir, det e nog några veckor kvar. E det nån ni vill se som gästbloggare så hör av er.
För övrigt har allsvenskan börjat och det e koolt, idag drar det igång på riktigt när Söder gör årets snabbaste mål.
Och imon e det champions igen, vhicken vecka.
Bästa strandaktiviteterna kommer idag:
5 Sola
4: Bada
3: Bada med något som flyter i stora vågor så man kan åka på dom
2: Frisbee
1: Boule!

Nu ska jag leta fler bloggare!

Kommentarer
Postat av: Steven Gerrard

Could I be a guestblogger?

2009-04-07 @ 15:45:34
Postat av: Petter

Att bodyboardingen bara kommer på 3:e plats gör mig lätt besviken.

2009-04-08 @ 11:33:18
Postat av: John S Ahlberg

en annan bra strandaktivitet är att vara lite full! kanon kul, även om man inte e på stranden...

2009-04-09 @ 07:36:48
Postat av: Steven Gerrard

Speaking of being full: Did actually try this and it is something I warmly recommend. But stay away for DJs. They can be difficult when they do not play good music.

2009-04-09 @ 21:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0