Nu e jag här

Efter gårdagens gästspel i gurrasmustasch så fick jag blodad tand och valde att skapa en egen blogg.
Ni undrar säkert nu varför ni ska läsa just min blogg och det ska jag berätta för er.
Den här bloggen kommer antagligen vara en av de minst uppdaterade, innehålla mest skitsnack och även mset stavfel men gud så bra den kommer att vara ändå.
Första inlägget kommer inte bli så mycket längre än så här, bara lite till.
Jag vill tacka min kära vänner för besöket igår, mycket trevligt att ha er här.

Ha en trevlig söndag

P.S ingen som e sugen på en söndagsfylla med mig idag? DS


Kommentarer
Postat av: gurra

fet blogg! nu måste vi göra länkar till varandra. hur gör man dfet?

2008-12-19 @ 17:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0